Jay-Z predal 50 percent svojej luxusnej značky šampanského spoločnosti Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH).

Rapper pôvodne kúpil značku Armand de Brignac, tiež známu ako „Ace of Spades“, ešte v roku 2014 po tom, čo sa šampanské „Ace of Spades“ predstavilo vo videu k jeho singlu z roku 2006 „Show Me What You Got“.

Spoločnosť LVMH teraz prevezme globálnu distribúciu značky Armand de Brignac, ktorá sa vyrába vo francúzskej vinárskej oblasti Champagne, po tom, čo bola 22. februára potvrdená jej 50% akvizícia. Spoločnosť už vlastní Dom Pérignon a Moët & Chandon.

Foto – foodandwine.com

“Som hrdý na to, že môžem privítať rodinu Arnaultovcov u nás prostredníctvom tohto partnerstva, ktoré sa začalo Alexandrom Arnaultom a pokračovalo jeho otcom Bernardom Arnaultom a Philippom Schausom” uviedol Jay-Z vo vyhlásení.

“Sme presvedčení, že výkon globálneho distribučného rámca Moët Hennessy, jeho jedinečná sila v portfóliu a jeho dlhoročné skúsenosti v oblasti vývoja luxusných značiek poskytnú spoločnosti Armand de Brignac potrebnú obchodnú silu, aby mohla rásť a ešte viac prekvitať.“

Šampanské od Armanda de Brignaca  “Ace of Spades Gold Brut” sa predáva približne “iba” za 250 libier za fľašu.

Zdroj: spearswms.com, nme.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *